VARSTA A PATRA

Un proiect de artă comunitară desfășurat de tangaProject împreună cu rezidenții căminului Moses Rosen.// Obiectivele sale sunt schimbarea receptării asupra bătrîneţii, stimularea creativităţii în grup, învățarea împreună, documentarea și arhivarea istoriilor personale și colective.// Blogul "VARSTA A PATRA" este editat de Pompiliu Sterian, rezident, împreună cu echipa tangaProject. El documentează desfășurarea proiectului și viața de zi cu zi din căminul Moses Rosen.

sâmbătă, 26 iulie 2014

DIFUZAREA PRESEI (5)

    
        In ultima perioada a activitatii mele am fost ani de zile seful unui birou care avea sarcina sa controleze modul cum se desfasoara difuzarea presei in intreaga tara. Aveam in subordine un numar de inspectori si in baza unor planuri lunare, organizam verificari in toate judetele. Bineinteles si eu mergeam in control.     
       Un control dura o saptamana. Ma prezentam la directorul adjunct judetean care raspundea de difuzarea presei si pe baza unei scurte analize, stabileam deplasarea cu masina la principalele localitati, in fiecare zi in alta directie. La sfarsit, intocmeam un act de constatare in care treceam deficentele gasite, eventualii vinovati si masuri de remediere, cu termene de executare. 
       In aceste conditii am avut  prilejul sa strabat Romania in lung si in lat, sa cunosc oameni  si obiceiuri din toate regiunile, obiective turistice din toate judetele, sa admir peisaje minunate. Am urcat in varful muntelui, la Durau, am coborat in fundul pamantului , in minele de la Petrila si Lupeni, in ocnele de sare de la Praid sau Slanic, am fost pe Litoral, in Delta, am vizitat statiunile balneo climaterice  Sovata, Baile Herculane, Vatra Dornei, toate celelalte. Am fost  la hidrocentrala de la Portile de Fier,  la barajul de la  Vidraru, la cheile Bicazului, in marile uzine, in gospodarii agricole de stat, in gospodarii colective. Am calatorit cu mocanita  ( un tren in miniatura  care circula pe linie ingusta), de la Turda la Campeni, Abrud Zlatna, in muntii Apuseni, de asemenea  pe linia Bumbesti - Livezeni, un monument de arta feroviara, unde pe o distanta de 31 km. exista 39 de tunele. Ultimul vagon iesea dintr-un tunel cand  locomotiva intra in urmatorul.alt ...Am numeroase amintiri de neuitat.
         Toate acestea in perioada cand am lucrat la difuzarea presei.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la Postare comentarii [Atom]

<< Pagina de pornire